Ruil- en Retourprocedure

  • Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren ?

    Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren of ruilen voor een andere maat of voor een ander artikel.

    1. Je kunt het artikel retour sturen met de bijgeleverde factuur.

    2. Geef op de factuur aan:
      * Het aantal.
      * De reden.
      * Of je wilt ruilen of retourneren. (Aangezien wij geen verzendkosten aan je doorberekenen zijn de retour kosten helaas voor eigen rekening. Wij hopen hiervoor op je begrip.)
      * Je commentaar (bijvoorbeeld ander maat of reden van retourneren).

    3. Leg het artikel en de factuur in de doos.

    4. Verstuur het pakket voldoende gefrankeerd naar onderstaand retour adres:

    Pariline
    Grote Noord 41
    1621 KD Hoorn

    5. Na ontvangst van je retourzending ontvang je een bevestiging per e-mail en streven wij er naar dat de artikelen binnen 48 uur, en uiterlijk binnen 14 dagen gecrediteerd of omgeruild worden. Let op: Artikelen die na 14 dagen worden geretourneerd worden niet gecrediteerd. Je ontvangt een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Deze tegoedbon kun je binnen een termijn van 3 maanden weer besteden in onze shop. 

    De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gewassen zijn.

    Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als je denkt dat er iets niet goed is gegaan met de afhandeling van je retour, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice via info@pariline.nl.

  • Indien je je aankoopbedrag terug wilt ontvangen, dan kun je dit op het factuur vermelden. Het totaalbedrag wordt dan binnen 48 uur doch uiterlijk binnen 14 dagen op je bank teruggestort. 

    Heb je betaald per creditcard dan zullen wij het bedrag per refund terugstorten op je creditcard account. Hoe lang het duurt voor het bedrag weer op je rekening staat is mede afhankelijk van de medewerking van de bank/creditcardmaatschappij en is dus niet geheel door ons te beïnvloeden.

  • Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als je denkt dat je het verkeerde bedrag hebt teruggekregen neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice via info@pariline.nl.